Márpedig főzök!

Márpedig főzök!

Összekeverős brownie

Tudom, már mindenki csinált ilyet...

2016. március 31. - Márpedigfőzök

img_6758.JPG

Előrebocsátom, nem lesz belőle sok. Egy kb. 25 centis szögletes szilikon formában sütöttem, és a harmadát simán benyomtam egyedül. A többi is hamar eltűnt. Legközelebb dupla adagot csinálok.

Egyébként úgy kezdődött, hogy az én leg... (bármely pozitív jelző behelyettesítendő) barátnőm azt kérdezte, nincs-e egy brownie receptem. Nem volt, de most már van. :)

Hozzávalók:

1/2 bögre növényi olaj (olívát használtam)

1 bögre cukor

1 tk vanília (ezt nem tudtam értelmezni, úgyhogy beletettem egy csomag vaníliáscukrot)

2 tojás

1/4 tk. sütőpor

1/4 tk só

1/3 bögre kakaópor (cukrozatlan)

1/2 bögre liszt.

Én először a cukrot és a 2 tojást kevertem össze, és a legvégére hagytam az olajat. De szerintem édesmindegy.

Ilyen lesz, habverőfejjel:

img_6743.JPG

Ha mindent összekevertünk, kikent kb 20-25 cm-es tepsibe tesszük. Én nem kentem ki, lévén szilikon.

img_6745.JPG

175 fokra betesszük a sütőbe 20 percre, vagy amíg a szélétől kezd elválni. Ne süssük túl, mert úgy marad finom a közepe.

img_6749.JPG

Szokás szerint, meg kellett kóstolnom, nem bírtam várni... És szokás szerint, hiba volt. Megfordítottam, és frankón beleragadt...

img_6750.JPG

Úgyhogy javaslom mégis a kikent verziót... és várni, amíg hűl egy kicsit...

img_6751.JPG

Persze, így legalább észrevétlenül megehetjük a lemorzsálódott darabkákat... :)

Felvágtam, és megfordítottam, nehogy ronda képet tegyek fel:

img_6755.JPG

Most, hogy így nézem róla a képet, kedvem támadt megint megsütni. Pedig tudjuk, mennyire imádok a konyhában tevékenykedni... De annyira finom lett!

Megjegyzés: édesszájúaknak mehet bele több cukor. A holland kakaópor legalábbis elég keserű, így a brownie sem lett éppen édes. Leginkább a "nagyon csokis" jelzővel illetném. Vagy extra csokis. Überbrutálcsokis... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://marpedigfozok.blog.hu/api/trackback/id/tr238533678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

YetiInSpain 2016.04.13. 14:39:52

Mikor lesz már új recept?
süti beállítások módosítása